שווים. לא פחות – לא מפקירים אנשים עם מוגבלות!

יוצאים למאבק!
מצילים את השירותים לאנשים עם מוגבלות!
בזמן שכולם עוסקים פה יום ולילה בנושאים ברומו של עולם, נשכח ציבור אחד בדרך – עשרות אלפי אנשים עם מוגבלות ובני משפחותיהם. זה יכול להיות השכן, חבר/ה לעבודה, או החבר מהמילואים. הם אינם מסכנים. הם יכולים להשתלב בחברה ולחיות חיים רגילים. בעזרת השירותים שאנחנו נותנים להם באמצעות המדריכים והמטפלים שלנו הם עושים את זה – עושים את זה בגדול!
 
אבל לצערנו הרב בתקופה האחרונה השירות החברתי הכל כך חשוב הזה נמצא בסכנה. יש מחסור עצום במדריכים ומטפלים, להערכתנו כ -50 אחוזים מהתקן שקבע משרד הרווחה. ובהעדר נותני שירות, שנותנים את ליבם ונישמתם במקצועיות ומסירות רבה – פשוט אין שרות.
אנחנו על סף תהום. תוך מספר חודשים אנו חוששים שנאלץ להפסיק לפחות חלק מהשירותים. לכן אנחנו מקווים שמשרד האוצר יתעשת ולא ייתן לדבר כזה להתרחש. בכל מקום אחר בעולם המצב הזה היה מזעזע את המערכת הפוליטית. אנחנו מקווים שלא ניתקל באדישות.
 
כל מה שנדרש הוא להעלות את השכר של המטפלים והמדריכים. זה הכל. לא מדובר במיליארדים. מדובר בסכומים סבירים ביחס למטרה הנעלה. העלאת השכר תאפשר גיוס של עובדות ועובדים חדשים ותעצור את הנטישה של הקיימים.
לכן התאגדנו למאבק משותף! עשרות ארגונים שמטפלים באנשים עם מוגבלות חברו יחד כדי לומר: לא נאפשר פגיעה בזכות של כל אדם לקבל את כל מה שנדרש מהמדינה כדי להשתלב בחברה. אנחנו מקווים ששר האוצר ומשרדו יעשו את מה שנדרש. אנחנו בכל אופן לא נעמוד מנגד. לא נקריב את האנשים הללו. נעשה כל מה שניתן כדי שהשירותים לא יפגע.
 
מוזמנים להיכנס לדף הפייסבוק של אקים ישראל להתעדכן ולשתף את הפוסטים הקשורים במאבק. יחד נציל את המסגרות התומכות באנשים היקרים שלנו!